Jodå, men visst fan ska jag få åka baklänges på hemvägen med! Jag mår illa.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Om att skaffa barn. Själv.

Igår fyllde jag 38 år. Och nu har jag bestämt mig. Jag vill ha barn. Det här beslutet är något som är långt ifrån självklart

Ja det var en massa kvällar i juni

Det är numera officiellt – juni är min favoritmånad. Det här är något jag kommit fram till sedan jag flyttade hem till Norrland, i Stockholm

Vem bryr sig?

Härom dagen trillade den här ned på hallmattan – Therése Lindgrens nya bok ”Vem bryr sig?”. Jag älskar omslaget! Therese ser så jädra ball ut