Igår kickade jag och Mia igång semestern på allvar. En sådan där kväll som börjar på en filt på klipporna vid Hornstulls Strand och slutar med piruettar över Danvikstull klockan fyra på morgonen. Lite så här gick det till.

Vi inledde kvällen med stil.

Mia var färgglad och fin.

Jag hade blå ögonskugga och gröna örhängen.

När champagnen var slut gick vi mot Liljeholmsbron.

För där ligger Loopen.

En bar och restaurang ute i vattnet med solstolar och palmer. Och dagens så klart.

Efter Loopen intog vi föda på Strand som bara ligger ett stenkast därifrån.

Sedan ringde Martin och var på Medis med Per och några andra vänner. Så vi gick dit.

Tomas fyllde år så vi drack champagne och sjöng för honom.

Bubblet fortsatte flöda på Lilla Hotellbaren fram på småtimmarna. Jag var i säng klockan sex i morse. Det är semestern ska vara.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Tre bra saker med mitt liv

Alltså jag är HELT tagen av alla underbara kommentarer på mitt inlägg om att jag flyttar hem till Övik. Fan va fina ni är!! Jag

87. Om klimatångest och aningslösa influencers med Emma Sundh

Du har säkert inte missat att den pågår precis i detta nu, den brinnande klimatdebatten. Hur världen inte verkar kunna komma överens, naturkatastroferna avlöser varandra och klockan tickar på. I dagens avsnitt pratar jag medEmma Sundh, en av …

Vloggvecka Dag 3: Håller utbildning i sociala medier!

Vloggveckans tredje dag och denna onsdag stod heldagsutbildning i personligt varumärke för deltagarna i projektet Expression Design på schemat! Samt – somnade ifrån hela vloggeriet