Mer salsa till folket! (eller “De Röda Skornas premiärkväll”)

Mer salsa till folket! (eller “De Röda Skornas premiärkväll”)

Igår kväll fick mina nya skor sin premiärtur på dansgolvet. Jag, Moppet och Penny tog en sväng ned på Rådhuset för att äta lite middag, ta några glas vin och snacka gojja. Det hela började väldigt lugnt och städat, inte så mycket folk, utan mest gemytlig mysstämning. Men som det brukar bli när spriten reas ut för halva priset, så ökade ljudnivån eftersom och vid 22 så var det fullt party på gång. Och innan jag hann säga Ragnar så stod jag på scenen och dansade salsa med min granne så det stod härliga till. Salsa och bugg om vartannat till svetten rann och folk bokstavligt talat hade vänt stolarna mot oss för att kunna titta på föreställningen. OJ så kul jag hade!! Mer dans till folket! Och skorna fick sig en redig omgång. Mina fötter med för den delen. Kanske hade varit bättre för mina stackars fossingar med en lugnare premiär. Men inte för mig! Endorfinerna salsar fortfarande!

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

36 timmar i Stockholm

Förra veckan satte jag mig på tåget mot Stockholm för första gången sedan jag flyttade till Övik. Det kändes lite underligt, speciellt i och med

Gravidfotografering med syrran

Idag fyller min älskade lilla systerson Vilmer 3 veckor och det tycker jag vi firar genom att titta på några bilder jag tog på syrran

Min påsk i bilder

Hallå i stugan! Hur mår du? Jag har ju, som jag i min handmaids-eufori (jättekonstig sammansättning med tanke på dystopinivån i serien) meddelade tidigare, varit

84. Instagrams algoritm – så får du den att jobba för dig!

Instagrams algoritm. Jag får nästan dagligen frågor om den, hur funkar den – men oftast – hur kan jag jobba runt den! Vi har fått för oss att algoritmen är något man måste komma underfund med och nästan bekämpa.Jag vet inte om någon av er varit inne…