Biljetterna är bokade! Cameron, watch out! JT, here I come!

Nu börjar renoveringen!
Nu har jag bott i mitt hus i snart två månader. Det har varit lite jobbigt att det inte riktigt känts som hemma och jag
Biljetterna är bokade! Cameron, watch out! JT, here I come!

Nu har jag bott i mitt hus i snart två månader. Det har varit lite jobbigt att det inte riktigt känts som hemma och jag

Nu sitter jag på tåget igen tillbaka till Stockholm. Som alltid med blandade känslor men den här gången ändå med hopp om förändring. Jag har

Glad måndag kära vänner! Klockan är halv ett och solen har knappt gått upp idag. Och jag har knappt varit ute, måste ge mig ut

September kan möjligtvis vara den bästa månaden på året. Det är inte för varmt, det är inte för kallt. Man kan fortfarande sitta på en
3 svar
Yeah baby! Vi ska också se honom!! Loooooove him! 🙂
Mina biljetter finns i säkert förvar =) Måste bara fixa semester från jobbet.
Åååhhh! Fan vad kul! Jag vill också se honom. Får ta och kolla på biljett sen när min ekonomi är i lite mer ordning.