Biljetterna är bokade! Cameron, watch out! JT, here I come!

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Nu börjar renoveringen!

Nu har jag bott i mitt hus i snart två månader. Det har varit lite jobbigt att det inte riktigt känts som hemma och jag

Övik

Mot Stockholm

Nu sitter jag på tåget igen tillbaka till Stockholm. Som alltid med blandade känslor men den här gången ändå med hopp om förändring. Jag har

10K och fem timmar dagsljus

Glad måndag kära vänner! Klockan är halv ett och solen har knappt gått upp idag. Och jag har knappt varit ute, måste ge mig ut

En stormig september

September kan möjligtvis vara den bästa månaden på året. Det är inte för varmt, det är inte för kallt. Man kan fortfarande sitta på en