Årets första marschall! Kass bild men myyys!

– Bloggat från mobilen

2 svar

  1. Jag gillar inte längre marschaller, det var en sådan som orsakade mina otrevliga brännskador. Och kanske lite Absolut Pear också…men jag skyller på elden, bara den.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ett stort beslut med hopp om fotfäste

Vi kämpar alla med samma demoner, med samma känslor av otillräcklighet och osäkerhet. Vi vill alla älska, bli älskade, känna oss behövda och fylla ett

Vandring i magiska Linn O’ Dee

Välkommen tillbaka till Skottland! Till magiska tallskogar, porlande, kristallklara vattendrag och en mysig vandring i Linn O’ Dee! Minns ni snubben med äggen från förra

Influencers of Sweden - Västernorrland

Mina nya bloggkompisar!

I torsdags satte jag mig i bilen och åkte in till stan lagom till att solen gick ner över Kvavedsjön runt halv fyra. Vi är