De har mat, men ändå står missarna och gastar som galna i köket när jag rotar i kylen. Jag blir vansinnig. Ett mjaaaauuuu till och de seglar ut genom fönstret!

(Egentligen inte, men sablarns irriterande är det.)

Min rygg brinner och Soffis sitter med godiset i högsta hugg och laddar för fotbollsmatchen.

Saknasaknasakna.

Ett svar

  1. Nej tyvärr, men jag önskar att jag kunde göra det ibland! För vi har två katter hemma som väldigt ofta står utanför sovrumsdörren nattetid och mjauar allt vad dom kan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vintersolstånd

Nu vänder det. NU. Eller imorrn bitti. 05.19 för att vara exakt. Då är det så mörkt som det bara kommer bli. Men sen kommer

Målen för 2020 – hur gick det?

Tjena tjena 2021! Hur är läget?! Här i mitt liv är det söndag den 3 januari och jag känner att det varit PERFEKT med långhelg

Tankar efter valet

Det är extremt blandade känslor i mig idag. Valdagen igår var surrealistisk. Att få gå och kryssa sig själv var en upplevelse jag sent ska