För några timmar sedan lät allt så klokt och vettigt.
Nu saknar jag honom så att hjärtat slits sönder.
Huvudet på hans kudde. Hans doft i mina näsborrar. Tårar. Sorg. Saknad.
Tomt.
För några timmar sedan lät allt så klokt och vettigt.
Nu saknar jag honom så att hjärtat slits sönder.
Huvudet på hans kudde. Hans doft i mina näsborrar. Tårar. Sorg. Saknad.
Tomt.

I många fall är jag en rätt modig person. När det gäller entreprenöriella tokigheter eller känslomässigt flanerande har jag inga problem att ge mig ut

Hallå kompisar! Igår var min första ”riktiga” måndag i mitt nya hem, i Kvaved där jag ska bo ett tag framöver, tills jag hittar en

Hej hej hallå! Det är december och det betyder att det åter igen är dags för Videohjälpen! Videohjälpen är alltså ett välgörenhetsprojekt som drivs och arrangeras

När jag var till Malmö för sisådär en månad sedan passade jag på att klämma in en helg i Lund innan jag åter igen tog
10 svar
skickar en stoooor kram….vet hur det känns…..hemskt…..
Jag tätnker på dig så ofta, Lindisen. Jag har inte kommenterat förut tror jag, och inte så ofta i alla fall, men jag hoppas verkligen att det reder upp sig för dig och C. Håller tummarna och hoppas.
åh, om det fanns något jag kunde göra… Du finns i mina tankar iallafall och jag hoppas så att det blir bra – hur det än slutar. Kram
Tack tjejer. Jag tog mig igenom den natten med. Kramar till er.
Efter att ha varit otrogen förtjänar man att må dåligt. Så jävla korkat. Är det synd om dig? Nope. Inte det minsta. Däremot är det synd om ditt ex. Jag hoppas att han inte förlåter dig. Otrohet ska inte förlåtas. Ever.
Ulle > Du har uppenbarligen inte läst min blogg speciellt länge. Jag har aldrig sagt att det är synd om mig. Det är inte så enkelt. Tack för din kommentar.
Jag har läst Lindisens blogg rätt länge och sett hur hon kommenterat och sagt precis tvärtom, att hon varit jävligt dum och förtjänar att må skit för det hon har gjort. På sätt och vis är det väl så. Ungefär ”som man bäddar får man ligga”, men jag hoppas ändå att C förlåter dig och att ni kan ta er förbi detta, av den enkla anledningen att ni båda verkar älska varandra jättemycket och att ett dumt snedsteg inte ska förstöra ett helt liv.
Om det är meningen att ni ska vara ihop så hittar ni tillbaks till varandra och det är det jag hoppas på.
Kram, Lindisen.
Tack Kattmamman min.. Kram!
jag hoppas hoppas att ni hittar tillbaka till varann igen. alla begår misstag, låt det gå lite tid. ni verkar vara rätt för varann 🙂
Tack Linda, det hoppas jag med. 🙂