Den osminkade sanningen?
Geez, inte ens puder fick jag på mig imorse, allt mindre concealer vilket de härliga ringarna under ögonen avslöjar. Jag vet inte vad som hände efter mitt glädjerus igår, men det känns verkligen som jag blivit klubbad ner från mitt ”high-on-life-mood”. Dötrött, ont i huvudet och bara allmänt dåsig. Långt därinne finns ett sug att gå på Mercedes-Benz Closing Party på Berns ikväll, men det börjar inte förrän 22 och jag har inget partysällis, så det blir nog soffan och ”The City” istället.





