Måndag igen, fast jag som slackar hemma märker inte av det mer än att trafiken kommer igång mycket tidigare på morgonen efter helgens insovande.

Idag kommer systeryster på besök och ska vara här hela veckan, ska bli grymt härligt med sällskap och eftersom syster är rätt aktivitetskrävande så blir det nog inte mycket innesittande. Det bästa vore ju om det var nått rally i krokarna.. 😉

Nu ska jag hänga tvätt och sedan bär det av till Landvetter. Ciao!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

September

När jag skriver det här inlägget är det den 18 oktober och den första snön virvlar utanför fönstret. Igår grävde vi upp dahliorna och städade

Sluta gnäll på influencerreklamen!

Igår poddade jag med YouTubern Felicia Aveklew (tyvärr strulade tekniken något kopiöst så vi måste spela in en gång till) och vi kom in på

Linda Hörnfeldt

Trendspaning – influencertrender 2018

2017 var ett galet år. Influencer marketing var hypen, lycksökare dök upp på alla fronter och branschen började så smått finna sin väg. Just nu