Måndag igen, fast jag som slackar hemma märker inte av det mer än att trafiken kommer igång mycket tidigare på morgonen efter helgens insovande.

Idag kommer systeryster på besök och ska vara här hela veckan, ska bli grymt härligt med sällskap och eftersom syster är rätt aktivitetskrävande så blir det nog inte mycket innesittande. Det bästa vore ju om det var nått rally i krokarna.. 😉

Nu ska jag hänga tvätt och sedan bär det av till Landvetter. Ciao!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skatten som är skogen

Det är fredag och julen står onekligen för dörren. För första gången i livet har jag varit i skogen (Kvaved) och sågat ned en egen

Vlogg: Trädgårdsfix och nya kycklingar!

Välkommen till en ny vlogg! I den här videon har jag Lina och Siv på besök och tillsammans bygger vi dahliastöd och fixar i trädgården.

Tomater, Skuleskogen och snö

För ungefär ett halvår sedan skaffade jag appen Avanza och började utforska det här med att investera/spara i aktier och fonder. Detta har jag helt