Och helt plötsligt vände allt…

Och helt plötsligt vände allt…

Helt sjuk hur mycket som kan hända under en dag. När jag vaknade imorse så väntade jag mig verkligen inte vad som komma skulle.

C kommer hit om en stund. Han verkar vilja försöka igen.

Tyvärr så är jag rädd att jag förlorat en person som kunde blivit en mycket god vän i processen.

Känslorna rusar på högvarv. Lycka, illamående, gråt, sorg, lycka, lycka, lycka.

12 svar

  1. Hoppas att du vaknat med ett leende på läpparna idag! Jag tror den här tiden har varit bra för er båda, även om den också har varit urjobbig. Glöm inte bort babystepsen och att ta hand om dig själv, även i lyckan! Stor kram till dig! /bea

  2. iiiiiihhh *hoppar jämfota av glädje för er skull*

    Men precis som Bea säger, glöm inte att ta det lugnt och försiktigt för att inte braka in som elefanter i porslinsbutiker.

    Du ser, kärleken övervinner faktiskt det mesta! : )

    All lycka till er bägge två och var rädda om varandra nu.

  3. Hej igen! Jag har en favoritdikt som Maria Wine har skrivit om kärkeken som är så fin:

    Till de älskande

    Närmare
    än nästan nära
    kommer du aldrig din älskade
    Fjärmare
    än ett avskeds ”på återseende”
    kommer du aldrig från din älskade
    Ifrågasätt inte
    vem av er som gav mest
    eller vem som tog mest
    Vågen är fiende till kärleken –
    anlitar du dess balanskonst
    är det inte längre fråga om kärlek

    Låt det givna
    och det mottagna
    malas tillsammans i vardagens kvarn –
    det är genom denna fina sammansmältning
    ni ska fortsätta ge mera liv
    åt er Kärlek
    mera kärlek åt ert Liv

  4. näh nu är det verkligen jättespännande! Sitter och klickar frenetiskt på uppdatera-knappen i hopp om att dagens första inlägg ska dyka upp.

    Ta det bara lungt och försiktigt nu vad som än händer och lycka till! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vlog Kvaved

Vlog: Min vardag i Kvaved

Nu har jag bott i Övik och Kvaved i sisådär fem månader och ändå bara vloggat när jag varit iväg på äventyr. Men nu är

Jonna & Johan

Hela huset fullt med vänner

Förra helgen hade jag hela huset i Kvaved fullt med vänner. Det var första gången som jag bjöd in vänner till kvällskalas sedan jag flyttade

Vecka 50 | Göteborg, rättegång och boklayout!

Formsvackavecka. Eller bara slut på energikvoten för 2017.  Några ögonblick från veckan som gått: Veckan inleddes i Göteborg. Var det verkligen bara en vecka sedan?