Om man skulle ta och aktivera sig..

Om man skulle ta och aktivera sig..

Nä, om man skulle ta och disciplinera sig lite och dra på sig träningskläderna? På agendan idag står först ett TaeBo pass, sedan ska jag till terapeuten och mot eftermiddagen blir det dejt med vänner och bekanta på Spagettis uteservering. En sån där perfekt försommardag.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Tänndalen

På Hamrafjället i dimman

Å ena sidan – antiklimax på grund av snuvad på magisk utsikt på grund av dimma. Å andra sidan – att vandra i dimman genom

Välkommen ut ur buren.

Hej dagboken. Nu kommer det igen. Ett sånt rakt-upp-å-ner-inlägg utan nån lärdom eller kunskap inbakad. Fan vad jag gillar att skriva sådana! Och jag blev

63. Kristin ”Krickelin” Lagerqvist

På Västkusten hittar vi bloggentrepenören Kristin Lagerqvist. För 10 år sedan startade hon sin blogg som en hobby. Då hade hon varken mejladress eller datorvana, och inte heller någon aning om att det var starten på en karriär inom sociala…