Idag har min magkatarr gjort sig påmind igen. Kräktes imorse och låg halvt utslagen resten av dagen. Kravlade mig upp för att få lite jobb gjort på eftermiddagen och att välja ut en text till skådiskursen på lördag. Denna veckan blir det en text från pjäsen ”Patient, A” av Lee Blessing.

Nu är det middag och mys med sambon som sällan är på hemmaplan som gäller. Sambon som precis stängde in sig i sovrummet med telefonen och vad jag antar är pojkvännen på andra sidan. Antar att han inte uppskattade vårt lilla prankcall. Vaddå? Lite fjortis måste man få vara ibland.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Julafton med Leia

Have yourself a merry little Christmas

GOD JUL! Jag hoppas att du haft en fin julafton med familj och vänner (eller på något annat sätt, så länge du är nöjd!), själv

62. Evelina Forsell

Evelina Forsell gick stylistlinjen på gymnasiet. När det under tredje året var dags att göra ett projektarbete valde många av Evelinas klasskompisar att skapa ett portfolio, som de skulle kunna använda för att visa upp sin kreativa ådra för potentiella…