Titanic
Om man skulle utnyttja det faktum att man bor i Stockholm och gå på museum i helgen? Någon som vill haka på? Även om 200 kronor är ett mindre rån.
Om man skulle utnyttja det faktum att man bor i Stockholm och gå på museum i helgen? Någon som vill haka på? Även om 200 kronor är ett mindre rån.
Det byggs och fixas inför Volvo Ocean Race på skeppsbron. Jag fattar inte. Ska inte båtarna gå på vattnet? Varför måste halva city stängas ner?
Nu har jag lyssnat på Queen's ”Under Pressure” ungefär åtta och en halv gång. Jag sökte efter den på Spotify och nu har det rullat ett gäng olika versioner utan att jag reagerat på att det fortfarande är samma låt. Just nu en cover med Kill Hannah.
Kanske dags att byta?

Studenthysterin i Stockholm har börjat. Just nu är Kungsgatan helt tjock av lastbilar med mössprydda firande småfyllon på flaken. De här ville gärna vara med på bild. Grattis till arbetslösheten!
UPDATE: GR Storköksservice fick sig lite gratisreklam också. Varsågod.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer