En smak av sommar
Nu sitter jag vid datorn och surfar för första gången på flera dagar. Och detta gör jag på pappas uteplats i nyframtagna trädgårdsmöbler, med ett glas vin och lyssnar på Boney M medan doften från grillen letar sig in i snoken. Bara ben och bara tår leker i den varma luften.
Idag är en sådan där helt okej dag.




Senaste kommentarer