En smak av sommar

Nu sitter jag vid datorn och surfar för första gången på flera dagar. Och detta gör jag på pappas uteplats i nyframtagna trädgårdsmöbler, med ett glas vin och lyssnar på Boney M medan doften från grillen letar sig in i snoken. Bara ben och bara tår leker i den varma luften.

Idag är en sådan där helt okej dag.

Ingen jacka!



Ser ni!! Ingen jacka!! VÅÅR!!

Vårsol



Idag tror jag bestämt att våren har kommit till Göteborg. 10 grader varmt och strålande sol. Jenny njuter i fulla drag!

Nu bär det av till Borås och lilla pappa!

After Work



Ser ni kön bakom busskuren? Det är kön till aw:n på Exxcet (aka Klamydiaklubben) i GBG. I Götet är fredags-aw en kult. Och inte en speciellt häftig sådan.

Morgon



Ett grått Göteborg vaknar till liv denna fredagsmorgon.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier