#(”(&¤#)”)===!!!!

HELVETES JÄVLA FAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!

Update: Jag har då alltså lyckats radera hela nyhetsarkivet från 2002 på AJ.Com och det finns ingen backup.

En söndag

Idag har jag ingen som helst lust att gå utanför dörren. Så det blir nog en dag dedikerad till mina egna små projekt, som en ny forumlayout för AJ, organisering av receptpärmen, kanske lite städning och ett gäng avsnitt av nya ”The Bachelor”. Och kanskekanske en vända till ICA och återvinningsstationen. Om jag får något plötsligt släng av energi.

Hjälplös i landet långt borta

Det gör så jävla ont i hjärtat, att jag inte kan finnas där och krama och hjälpa och trösta de jag älskar allra mest just nu när det är så jobbigt och gör så ont. Jag önskar jag kunde göra mer. Bara krama lite kanske hade hjälpt. Förbannade 55 mil som är i vägen.

Tokigt

Vänta nu.. Ugglan Carro till Andra Chansen och Marie Serneholt åkte ut? Någon fler än jag som ser något lite galet i detta?

UPDATE: Vänta nu… Ugglan Carro till FINAL och Marie Serneholt åkte ut? Jag är helt jävla lost.

En kväll bakom ”Let’s Dance”

Som ni vet var jag och hälsade på under repetitioner av ”Let's Dance” för några veckor sedan. Igår var jag inbjuden av en av stylisterna, Helene, till att hänga backstage under sändningen och hålla henne sällskap i kulisserna. Den energin som var där bakom var inte av denna värld. En blandning av nervositet och sådan glädje att hela stället bara bubblade! Ett riktigt härligt gäng. Om jag fick skulle jag bo där varje fredagkväll. Riktigt härlig stämning.

Här kommer iaf lite bildbevis!

090206-letsdance04

Jurybåset innan sändning. Om ni, som jag, alltid undrat var de har de där sifferspatlarna, här har ni svaret.

090206-letsdance03

Lite smygträning i det röda greenroomet.

090206-letsdance02

Min favorit, lilla Laila får domen av juryn.

090206-letsdance01

Pressen attackerar efter utröstningen.

090206-letsdance06

Jessica och Carin efter en dags avslutat jobb. Riktigt gulliga tjejer!

090206-letsdance05

Tony kom närmare mig än någon man gjort på länge. Ironiskt?

090206-letsdance07

Jag i min nya t-shirt/tunika från Velour i sminket, ett fynd från Lager 157 förra helgen. Helene och en massa smycken.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier