Nu är jag hemma från en underbar påskhelg i Norrland. Så här såg den ut:

090410-ovik-07

Det började på fredagen. Då fyllde lillebror 26 år.

090410-ovik-10

Det firade vi med jordgubbstårta.

090410-ovik-02

Silver fick också lite tårta.

090410-ovik-09

Sedan gick vi ut och gick i det vackra vädret.

090410-ovik-06

Mormor gick bara en kortis.

090410-ovik-05

En massa snö låg kvar på gården.

090410-ovik-04

Morbror Roger klappade lite på Mitzi.

090410-ovik-08

Silver var påskfin.

090410-ovik-01

På söndagen hälsade jag på Jessica, Hasse och deras Silea.

090410-ovik-03

Sedan fikade jag på stan med Marcus. Han fastnade inte på bild, men det gjorde däremot de påskprydda björkar som fanns utplacerade på stan. Stackars jäkel som fick jobbet att pynta dem.

090410-ovik-11

När jag och Lisa åkte hem så såg det ut så här längs vägen när vi satt i . Inget ont som inte har något gott med sig.

2 svar

  1. Känns som att den bilden bara kom med för att jag sa att du inte fick lägga upp den…

    Nåja, med de dubbelhakorna kan ju ingen säga att min dotter inte är mest lik mig i alla fall.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vad fan håller jag på med?!

Vad fan håller jag på med – just nu?!

Hej kompis, glad lördag! Nu sitter jag på tåget igen till Stockholm. Ett jädra farande på mig! Den här månaden blir det mycket Stockholm, den

Förra onsdagen.

Förra onsdagen hoppade jag på ett supersnabbt tåg söderut. Jag hoppade av i Linköping där de har en gul och fin stationsbyggnad och en ljusren

En rumpa.

När jag fyllde 40 fick jag en rumpa. Det är en av de finaste rumpor jag nånsin sett och en av de finaste presenter jag