Varsågod, här kommer mitt bidrag till Alla Hjärtans Dag. Världens sötaste pingvin med ett hjärta på magen. Dör liksom lite av gull. Jag har blivit lite smått besatt av pingviner efter March of the Penguins. Om ni inte sett den – gör det. Den är helt makalös.

Godmorgon nyårsafton!
Årets sista dag är här. Jag har känt mig sjukt stressad den senaste veckan, jag känner mig inte klar med 2017. Jag har inte skrivit



