Varsågod. Mitt bidrag till #allahjärtansdag - en pingvin med hjärtmage. #göll

Varsågod, här kommer mitt bidrag till Alla Hjärtans Dag. Världens sötaste pingvin med ett hjärta på magen. Dör liksom lite av gull. Jag har blivit lite smått besatt av pingviner efter March of the Penguins. Om ni inte sett den – gör det. Den är helt makalös.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Godmorgon nyårsafton!

Årets sista dag är här. Jag har känt mig sjukt stressad den senaste veckan, jag känner mig inte klar med 2017. Jag har inte skrivit

Ett lite osammanhängande blogginlägg

Vet du. Jag har tänkt varenda dag sedan i onsdags (då jag sist bloggade) att jag ska blogga. Men jag har känt sån prestationsångest inför

Ettårskalas!

I torsdags fyllde Influencers of Sweden ett år och det firade vi i fredags med kalas på kontoret! Det blev något slags superspontant ettårskalas och

Bland bensindoft och rusande motorer

När jag var liten, typ i tonåren, hängde jag mycket på biltävlingar. Min morbror har varit aktiv i Öviks motorklubb och rallyklubb så länge jag