2009041-02

20090411-03

20090411-01

Som traditionen uppmanar målades det ägg vid frukostbordet imorse. Det var härliga fem minuter. Sedan knackade vi sönder skalen och åt upp äggen. Underbart är kort.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej från flyttkaoset!

Hallå kompisar! Jag ville bara kika in och ge er en snabb update på livet. Egentligen borde jag stå och packa eller skrubba en ugn

Fabulous co-working

Kollegor. Många företagare tycker att det är en av de jobbigaste bitarna med att vara egen. Att man inte har några alltså. Ensamheten och allt

Saradagen

I onsdags firade vi Sara-dagen här på landet! Både jag och mamma heter Sara i andranamn och eftersom ingen av vi barn fyller år på

VLOG: Faux new year

Om man vill slippa pressen av nyår, samt få ihop ett gäng som ska åt olika håll på nyårsafton, då kan man helt enkelt fira