Klockan har passerat midnatt och jag har varit hemma i ungefär 20 minuter. Jag är helt slut i både kropp och knopp efter att ha ränt runt på möten och ärenden på stan hela dagen. Det har dock varit en sådan där bra dag då man känner att man får mycket gjort och rör sig framåt, sådana dagar gillar jag lite extra. En stund där kände jag verkligen att jag var on top of the world, allt kändes för en minut bara så himla skönt och flytande.

Kvällen avslutade jag med en promenad via Kungsträdgården och Skeppsbron förbi Slottet mot Slussen där jag spanade in alla aktiviteter som händer i samband med LOVE Stockholm och kungabröllopet. Det är lite Vattenfestivalkänsla (minns ni den?) and I like it! Tyvärr hade artisterna packat ihop och gått hem när jag passerade de stora scenerna, men myllret på Pontus och de andra restaurangerna på Skeppsbron var i full gång. Det är något alldeles speciellt med sådana här sommarkvällar. Gå långsamt hemåt, barbent och med ett leende på läpparna.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

96. Om att våga prioritera sig själv med Anja Forsnor

Anja Forsnor är influencern som brinner för hälsa på riktigt – att mentalt och fysiskt hitta hållbara strategier för välmående. Hur lär vi oss att lyssna på vår magkänsla? Vad är hälsa egentligen?Anja berättar också om hur hennes väg sett ut hittill…

69. Christoffer Collin/Wisslaren

Han beskriver sig själv som nörd, är ett stort Kent-fan och har över 1,3 miljoner följare på Instagram. Christoffer Collin är personen bakom instagramkontot ”Wisslaren” där fantastiska naturbilder och drömmiga solnedgånger dominerar flödet….

Granskottssirap

Granskottssirap

I flera år nu har jag tänkt att jag ska testa att göra granskottssirap men alltid missat ”fönstret” då skotten är som spädast och optimala