Trots att semestern officiellt körde igång igår så väljer jag att se denna tisdag som den riktiga kickoffen. För idag har det verkligen känts som semester med sol, grill, promenad och lite för många flugor.

HöglandssjönMats och Oscar

Först plockade Mats och hans lille härliga Oscar upp mig och vi tog en promenad runt Höglandssjön i solen. Oscar var en rätt skön kis som bondade med mig genom att dela med sig av sin vattenflaska och skrattade så han kiknade när han far kastade runt honom i luften. Och jag och Mats pratade om gamla tider och begravde en och annan gammal sorg. Det finns få saker som är skönare än att rensa luften.

I hammockenLinda grillar

Och sedan åkte vi ut på landet. Mamma klippte gräs och jag låg i hammocken och läste och andades. Och så grillade vi och åt färskpotatis och drack kall öl.

En alldeles ypperlig inledning på semestern.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ettårskalas!

I torsdags fyllde Influencers of Sweden ett år och det firade vi i fredags med kalas på kontoret! Det blev något slags superspontant ettårskalas och

Är detta en comeback?

Inspirerad (som alltid) av min kära vän Elin som utmanar sig själv att journal:a (alltså skriva dagbok eller scrapbooka eller nån blandning) varje dag i

105. Om att lyckas online med en liten publik med Lilly Norfeldt

I avsnitt 105 träffar jag Lilly Norfeldt som driver Sveriges största hundträningsblogg under titeln ”Hundtränar-Lilly” med målet att sprida kunskap inom ämnet hund och inspirera till enkel hundträning.Lilly är utbildad hundinstruktör och h…