vsjustin.jpg

Linda K är i vanliga fall min husgud. Men idag är hon ute och cyklar. Efter att ha sett Justin uppträda ikväll när trean sände Victoria's Secret Fashion Show så tycker jag att han är om möjligt ännu hetare än tidigare. Jag måste ha biljetter till hans konsert i sommar.

För er som delar min åsikt om JT finns mer ögongodis här.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Födelsedagsfest

”Livet är som karaoke – jävligt kul!”

Jag älskar födelsedagar. Speciellt mina egna. Och ännu mer älskar jag när man fyller år en måndag, får ha fika-kalas med släkten på söndagen innan,

Årets första rabarberpaj – med en twist!

Finns det något som skriker ”nu är sommaren här” mer än att årets första skörd av rabarber?  (Förmodligen jättemånga saker men håll med nu bara