Skönt när allt blir som vanligt igen

Skönt när allt blir som vanligt igen

Geez va underbart det är att se alla bloggare komma tillbaka från sina juläventyr, bloggarna börjar fyllas med efter-jul-mys och roliga familjehistorier, och min kommentar-låda ekar inte längre! Att återgå till vardagen har sina ljuspunkter.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

På besök hos bonden

I Åsäng i Nordingrå, mitt bland Höga Kustens berg och dalar, där bor Paulina tillsammans med sin man, sina två barn (snart tre!!) och en

Hej från en fredag i solen

Vilken fantastisk fredag vi har haft här i Stockholm! Två grader varmt och strålande sol lockade ut mig och Leia på en lite längre promenad

Älgens Hus

En dagsutflykt till Älgens hus

Utanför Bjurholm i Västerbotten, ca 6 mil från Umeå, finns en magisk plats. Den heter Älgens Hus och är Sveriges och Europas första älgpark där

Vlog: Ladies on the Riviera!

Här kommer vloggen från Civezza och Ladies on the Riviera! Herregud vilken fantastisk vecka vi hade, jag har redan tittat på den här vloggen typ