Geez va underbart det är att se alla bloggare komma tillbaka från sina juläventyr, bloggarna börjar fyllas med efter-jul-mys och roliga familjehistorier, och min kommentar-låda ekar inte längre! Att återgå till vardagen har sina ljuspunkter.

På besök hos bonden
I Åsäng i Nordingrå, mitt bland Höga Kustens berg och dalar, där bor Paulina tillsammans med sin man, sina två barn (snart tre!!) och en



2 svar
Jag kan bara hålla med! Det är loveli!
Jag gör som Anna och håller med!