Det här skulle ju vara min stora slappkväll, det känns lite som att jag blivit snuvad på konfekten. Jobbade till sju, kom hem, diskade, plockade, lagade mat. När jag fått i mig käket var klockan halv tio och sedan dess har jag suttit framför datorn och försökt fixa med en liten julklapp.
När ska man hinna andas? Medan man snarkar?



