Det här skulle ju vara min stora slappkväll, det känns lite som att jag blivit snuvad på konfekten. Jobbade till sju, kom hem, diskade, plockade, lagade mat. När jag fått i mig käket var klockan halv tio och sedan dess har jag suttit framför datorn och försökt fixa med en liten julklapp.

När ska man hinna andas? Medan man snarkar?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Inbrott i hönsgården

Jag har haft höns i snart fyra år nu och varit relativt skonad från rovdjur. Visst, några gånger per år kommer höken på besök och

Ja det var en massa kvällar i juni

Det är numera officiellt – juni är min favoritmånad. Det här är något jag kommit fram till sedan jag flyttade hem till Norrland, i Stockholm

Helgen då sommaren kom

Hej måndag! Hej juni! I helgen kom verkligen sommaren till Eldsmark! Över 20 grader (upp mot 25!) och strålande sol och jag som inte gillar

Vlogg: Den stora rensningsdagen!

Skulle man kunna kalla detta för den första flyttvloggen? Det är i alla fall dags att börja rensa ut inför flytten till Norrland!