Kisspaus i Sundsvall. Det snöregnar. Men det gör inget, för snart är jag hemma i Övik!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

3 siffror att mäta på Instagram

I veckans avsnitt av We Are Influencers blir det personligt. Eller nä, inte egentligen MEN min gäst är en av mina bästa vänner – Sara

Lindö

Tjena vecka tjugoett!

God morgon och välkommen till en ny vecka här i bloggen! Jag är fulltankad på ny energi efter en helt fantastisk helg hos Nathalie ute

När jag blir vuxen på riktigt

Det är så här jag vill leva när jag blir vuxen på riktigt. I ett fantastiskt hus med historia, men naturen bara utanför dörren, en