20070307-snor-003.jpg

Té, snorpapper och datorn. En förkylds bästa vänner.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Fler hål i örat!

Jag tog inte mina första hål i öronen förrän jag var över 20 år gammal. 21 tror jag till och med att jag var. Jag

Skottland – Det blåser på toppen

Efter dryga två dagar i Cairngorms nationalpark i centrala Skottland tog vi sikte söderut, tillbaka mot Edinburgh. På vägen såg vi till att klämma några

Höstfix i trädgården

Nu när jag skaffat hus ska jag ju bli en odlande människa! Ska vi se hur det går? För ett tag sedan grävde jag upp