
Té, snorpapper och datorn. En förkylds bästa vänner.

Té, snorpapper och datorn. En förkylds bästa vänner.

Jag tog inte mina första hål i öronen förrän jag var över 20 år gammal. 21 tror jag till och med att jag var. Jag

För typ en månad sedan var jag och hälsade på wifey Sara i Funäsdalen (du kan se vloggen här!). Ett av målen med resan var

Efter dryga två dagar i Cairngorms nationalpark i centrala Skottland tog vi sikte söderut, tillbaka mot Edinburgh. På vägen såg vi till att klämma några

Nu när jag skaffat hus ska jag ju bli en odlande människa! Ska vi se hur det går? För ett tag sedan grävde jag upp
2 svar
*Tittar in här för första gången*
Härlig blogg du har! Och krya på dig hörrö!
Hej Mickis! Välkommen hit! Och tack!