Imorrn har jag min första anställningsintervju på 4 år. Lite skakis i knäna är jag allt.

Minutvisaren på min väggklocka trillar ner ungefär en gång i timmen. Det gör hela ”veta-vad-klockan-är” historien lite jobbig.

”Notting Hill” måste vara en av de mysigaste filmerna som någonsin gjorts.

”'For June, who loved this garden, from Joseph who always sat beside her'. Some people do spend their whole lives together.”

Jag börjar tappa tron på kärleken helt och hållet. Eller så kanske det bara är den innestående söndagsångesten.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Maskrosmarmelad

Maskrosmarmelad (och lite på rabarber med)

Visste du att man kan göra marmelad på maskrosor?? Innan jag var på Klimatklubbens första klimatfrukost där i maj hade jag inte heller någon aning

Min helg i bilder

God tisdag från Karlstad! Som du kanske vet om du följer mig på Instagram Stories, så är jag ute på en mindre föreläsningsturné i södra

Doctor Who

Doctor Who Lego

Det var sådana här kvällar jag längtade efter när jag bestämde mig för att flytta tillbaka till Övik i somras. En helt vanlig lördagskväll, mamma

Morgondimma

Jag har inte haft så mycket inspiration att fota i sommar. Har drabbats av jämförelsesjukan och fastnat i perfektionshets. Vilket ju leder till ingenting. Det