Imorrn har jag min första anställningsintervju på 4 år. Lite skakis i knäna är jag allt.

Minutvisaren på min väggklocka trillar ner ungefär en gång i timmen. Det gör hela ”veta-vad-klockan-är” historien lite jobbig.

”Notting Hill” måste vara en av de mysigaste filmerna som någonsin gjorts.

”'For June, who loved this garden, from Joseph who always sat beside her'. Some people do spend their whole lives together.”

Jag börjar tappa tron på kärleken helt och hållet. Eller så kanske det bara är den innestående söndagsångesten.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej från en fredag i solen

Vilken fantastisk fredag vi har haft här i Stockholm! Två grader varmt och strålande sol lockade ut mig och Leia på en lite längre promenad

Vad är jag mest stolt över från 2018?

I veckan gjorde jag ett inlägg på Instagram där jag berättade om vad jag är mest stolt över från 2018 och ni delade också med er

Nyårsafton

Jag kände lite i år att jag gjorde nyår på julafton. Du vet, helkvällen som slutade (för vissa) runt fyra på morgonen, innehöll fem flaskor