
Onsdagsstatus.
Det är mörkaste november och den första snön kom idag. Luna var överlycklig och sprang runt i cirklar. Jag har ganska nyligen avslutat min nionde

Det är mörkaste november och den första snön kom idag. Luna var överlycklig och sprang runt i cirklar. Jag har ganska nyligen avslutat min nionde

Du vet hur man brukar använda liknelsen om ”toppen av isberget”? Att det stora kolossdelen av isberget faktiskt ligger under ytan och man ser den

Här kommer även min vlog från midsommarhelgen, hoppas du tycker om den! Glöm inte att gå in och prenumerera på min YouTube-kanal om du inte

Hallå kompisar! Hur mår ni i värmen? Jag sitter i uterummet och har öppnat upp alla glasväggar men luften står helt still och jag rinner
2 svar
Haha, jag måste bara säga att jag fullständigt älskar den där skjortan! 😀 Yay for Batman.
Du-du-du-du-du-du-BATMAN!