Imorrn bär det av till huvudstaden igen. På onsdag ska jag på informationsmöte på IHM och i samma veva passar jag på att trycka in lite praktikjakt, middag med Daniel, lunch med Lena (om hon inte ligger och bebis-kräks hela dagen) och kanske en fika med Linda också om jag hinner! Och så självklart ett par drinkar med my darling Soffis. Hon har heartbreak som behöver botas med några glas vin och ett helt ton tjejsnack.

Geez va trött jag är. Det blir väl så när man sitter inne i stort sett hela helgen. Mitt weekendbag-jakt igår bar dock frukt. Det blev funktionalietet före utseende i form av en stabil nylonväska. Och idag har jag rensat byrån, gjort mig av med urtvättade sommarlinnen och lagt upp ett par nya auktioner på Tradera. Och diskat. Och packat. Och nu är jag trött. Ska slappa framför ”Charlie's Änglar” och sen blir det gonatt.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

I min iphone

Vilka appar har jag i min iPhone?

Såg att Sandra gjorde ett sådant här inlägg om sin telefon härom veckan och tyckte det var lite kul så nu härmapar jag och visar

97. Om att jobba värderingsbaserat med Evelina Utterdahl

Evelina Utterdahl, också känd som @earthwanderess, är influencern som reser på heltid utan att flyga. Vi har pratat om att vara helt värderingsstyrd och bara göra sådant som känns rätt i magen.Hur försörjer man sig egentligen som reseinfluencer utan…

Vitsippans dag

Vitsippans dag

För sisådär två veckor sedan var jag och familjen till Brynge Kulturområde i Sidensjö. Där skulle man nämligen fira Vitsippans Dag med en massa lokala

Underbara Clara La Linda

En kväll i Umeå med kollegorna

I tisdags tog jag bilen och åkte på utflykt till Umeå. Här i norr duggar inte möjligheterna att träffa en massa härliga bloggkollegor på samma