Imorrn bär det av till huvudstaden igen. På onsdag ska jag på informationsmöte på IHM och i samma veva passar jag på att trycka in lite praktikjakt, middag med Daniel, lunch med Lena (om hon inte ligger och bebis-kräks hela dagen) och kanske en fika med Linda också om jag hinner! Och så självklart ett par drinkar med my darling Soffis. Hon har heartbreak som behöver botas med några glas vin och ett helt ton tjejsnack.

Geez va trött jag är. Det blir väl så när man sitter inne i stort sett hela helgen. Mitt weekendbag-jakt igår bar dock frukt. Det blev funktionalietet före utseende i form av en stabil nylonväska. Och idag har jag rensat byrån, gjort mig av med urtvättade sommarlinnen och lagt upp ett par nya auktioner på Tradera. Och diskat. Och packat. Och nu är jag trött. Ska slappa framför ”Charlie's Änglar” och sen blir det gonatt.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vlog: Road trip, hundpussar och skrivtips!

I den här vloggen får du hänga med på bland annat det här: VALBORG och brasa med familjen Flora Wiström föreläser och sedan vandaliserar vi

Eld och mörker och jättemycket dimma

Det är söndag och Sara och Katta har precis rullat nedför grusvägen från Kvaved och siktat söderut till sina respektive resmål. Jag har haft en

Tuppslakt

Maja. Tuppen som blev en Maja eftersom jag döpte kycklingarna innan jag visste könet på dem. Skojade om att vi inte var så fast i