En onsdag i Norrland då man åker på loppisrunda i Gideå och klämmer in 25 loppisar på 5 timmar. Det går men det innebär en hel del in-och-ut ur bilen. Och ungefär så här ser det ut.

Jag flyttar hem
Jag sitter på ännu ett tåg och ser Sverige susa förbi utanför fönstret. Vi passerade precis metropolen Floby. Jag är på väg till Göteborg för



2 svar
Jösses vilken runda! Verkar vara ett bra område med många loppisar! Gillade låten i inlägget, vem var det som sjöng?
Ingen aning faktiskt, den är från Epidemic Sound. 🙂