Dags för en ny vlogg! I den här plockar jag bär, föreläser, röstar, klipper häck och skrotar runt i skogen!

Tryck gärna på hjärtat här nedanför så jag får veta att du gillar mina vloggar! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sorg i kycklingboet

Jag brukar ju ofta säga att glädje och sorg kan samexistera. Att man kan känna båda två samtidigt, inte sällan i samma stund. Mina första

Hur jag knappt ens kom till London

Hallå vänner!  Jag är i London! Eller i alla fall i England. Jag landade på Stansted för ganska precis en timme sedan och nu sitter

En torsdag ur systemkamerans lins

Nu ni, nu är det classic blog vibe. Vi snackar vardagsblogg – IDAG – och bilder tagna med systemkameran?! Jag minns inte sist 80D:n fick