Något efter tidschemat men nu är gratängen i ugnen och nu kommer C hem! 🙂 Återstår att se om vi hinner äta innan schlagern men nu när jag faktiskt har dukat i matsalen för en gång skull så ska den banne mig användas! Schlagern får vänta!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

68. Moa DeBruin/Spiderchick

Moa DeBruin, mer känd som ”SpiderChick”, har bloggat i 11 år och blev nominerad till Årets Veteran vid första upplagan av Stora Influencerpriset. Hon beskriver sig själv som en humor- och familjeblogg och är faktiskt en av våra mest önskade p…

Göteborgssnö

Det snöar i Göteborg! Jag har precis kommit tillbaka efter en supermysig AW med ett gäng InoS-medlemmar och så efter det tog jag och Leia

En regnig söndag vid köksbordet

Finns det något bättre och mysigare än en söndag vid köksbordet men en god vän, en termos kaffe, en helt ny Taylor Swift-platta och varsin

På en brygga

Efter att ha suttit i uterummet i Kvaved och skrivit och skrivit och skrivit på boken tills fingrarna blödde vaknade jag en morgon och kände