Nu drar flickan till Stockholm, återkommer på måndag! Ha en underbar helg!

Vlog: färgar håret rött & så blir det vinter?!
Jag färgar håret rött för första gången på jättemånga år. Och så blir det vinter i Eldsmark.
Nu drar flickan till Stockholm, återkommer på måndag! Ha en underbar helg!

Jag färgar håret rött för första gången på jättemånga år. Och så blir det vinter i Eldsmark.

När vi kom ner till stranden utbrast jag: ”Det här har jag längtat efter hela vintern!” Det var fredag och jag hade några timmar innan
Formsvackavecka. Eller bara slut på energikvoten för 2017. Några ögonblick från veckan som gått: Veckan inleddes i Göteborg. Var det verkligen bara en vecka sedan?

Imorse när jag vaknade såg världen ut så här! Efter en vecka av regn och is och regn och slask och blötsnö så kom den
Ett svar
ha så skoj!