Nu drar flickan till Stockholm, återkommer på måndag! Ha en underbar helg!

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Näräventyr i Gullvik

När vi kom ner till stranden utbrast jag: ”Det här har jag längtat efter hela vintern!” Det var fredag och jag hade några timmar innan

Vecka 50 | Göteborg, rättegång och boklayout!

Formsvackavecka. Eller bara slut på energikvoten för 2017.  Några ögonblick från veckan som gått: Veckan inleddes i Göteborg. Var det verkligen bara en vecka sedan?

Dan före dan – vi får en vit jul!!

Imorse när jag vaknade såg världen ut så här! Efter en vecka av regn och is och regn och slask och blötsnö så kom den