Nu drar flickan till Stockholm, återkommer på måndag! Ha en underbar helg!

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kvaved mamma och Leia

Grillkväll i Kvaved

I fredags var vi i Kvaved, lite som vanligt den här sommaren. Vädret var helt ljuvligt, inte alls som vanligt den här sommaren. Leia gjorde