Tisdagsklubben

Tisdagsklubben

061010 Outfit

På väg till tisdagsklubben med Uffe.

Vaniljvodka med sprite smakar hostmedicin. Det blir dock lite mer smarrigt i ett martiniglas.

Batman topp, GeKås
Västkofta, H&M
Kjol, Vero Moda
Strumpbyxor, Twilfit
Ankelboots, Skopunkten
Halsband, H&M

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Onsdagsstatus.

Det är mörkaste november och den första snön kom idag. Luna var överlycklig och sprang runt i cirklar. Jag har ganska nyligen avslutat min nionde

Midsommarvlog 2019

Vlog: Midsommar på Ulvön

Här kommer även min vlog från midsommarhelgen, hoppas du tycker om den! Glöm inte att gå in och prenumerera på min YouTube-kanal om du inte

Logfest

8 bilder från vecka 28

Hallå kompisar! Hur mår ni i värmen? Jag sitter i uterummet och har öppnat upp alla glasväggar men luften står helt still och jag rinner