Fantomen på Island?

Fantomen på Island?

Islands nationalsång låter som något taget ur de mörka delarna av Phantom of the Opera. Bara en reflektion.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Välkommen till byn

Hej kompis! Det har varit väldigt lugnt här på bloggen i veckan men med kombinationen cirka tusen ouppackade lådor, vänner och familj på besök och

Releasefest för ”Yrke: Influencer”

Alla bilder tagna av Caroline Frankesjö. I torsdags hade jag världens bästa kalas – min bokrelease! Vi höll till på Scandic Klara (där jag faktiskt

En tisdag i skogen. I solen. På skidor.

Gårdagen började kanske inte på topp. Jag poddade med Alex, som vanligt på tisdagsmornar, och inte nog med det – jag fick också ett litet