WHAT?!

Johan sitter säkert och Danny åker ut?!?!

Finn ett fel? ^_^

4 svar

  1. En fet smäll om du frågar mig. Jag ver HELT övertygad om att det var Danny som skulle ge Markus lite motstånd i finalen.

    Det tragiska är ju att det blir Motown-soultema nästa gång. O den i högen som hade störst chanser göra ett bra framträdande nästa vecka var just Danny…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

VLOG: Jag gjorde det igen! #fail

Förra veckan var jag i Göteborg och rände på Mediedagarna och Bokmässan och red på en häst. Så här såg det ut! Prenumerera på min

När man inte är överens med boken

Detta inlägg är en del av ett reklamsamarbete med Blank Page Så här såg det ut när jag och Elin plåtade omslag för några veckor sedan.

Min påsk i bilder

Hallå i stugan! Hur mår du? Jag har ju, som jag i min handmaids-eufori (jättekonstig sammansättning med tanke på dystopinivån i serien) meddelade tidigare, varit