WHAT?!
Johan sitter säkert och Danny åker ut?!?!
Finn ett fel? ^_^
WHAT?!
Johan sitter säkert och Danny åker ut?!?!
Finn ett fel? ^_^

Förra veckan var jag i Göteborg och rände på Mediedagarna och Bokmässan och red på en häst. Så här såg det ut! Prenumerera på min

Vi vet att varumärkesbyggande är viktigt. Och att de företagare som lyckas har ett solitt brand som följer med dem i de förändringar som de

Detta inlägg är en del av ett reklamsamarbete med Blank Page Så här såg det ut när jag och Elin plåtade omslag för några veckor sedan.

Hallå i stugan! Hur mår du? Jag har ju, som jag i min handmaids-eufori (jättekonstig sammansättning med tanke på dystopinivån i serien) meddelade tidigare, varit
4 svar
En fet smäll om du frågar mig. Jag ver HELT övertygad om att det var Danny som skulle ge Markus lite motstånd i finalen.
Det tragiska är ju att det blir Motown-soultema nästa gång. O den i högen som hade störst chanser göra ett bra framträdande nästa vecka var just Danny…
crap också! :/ *lika besviken hon med*
Finn två, Cissi åkte inte ut. Buhu!
Nästa vecka är det jag som ringer och röstar på alla utom Johan. Jag kan inte förstå hur han kan sitta säkert och vara kvar!