Men jodå.. lille Markus fick fröken här att lyckolipa igen och ett par röster på telefonen fick han.

Alltså, Daniel, I love you, men det där koftan var inte scenklädsmaterial.. 😉 Låten däremot är guld!

Och Sanna. Så bra, så fin, så gothglammig. Bra jobbat Helen!

Och shit va bra Rädda Barnens reklamspottar är. Armpälsen står upp.

6 svar

  1. Hahaha.. precis min tanke när han kom i koftan, snälla snälla söta rara Daniel.. jeans o t-shirt, smoking, whatever, men INTE denna hemska kofta. Hemma i tv soffan kanske men inte på scen!

  2. Mja, koftan såg mysig ut – men på scen iom uppträdande? Njet! 😀

    Idag föredrog jag faktiskt snygg-erik, men båda är värdiga vinnare i mina ögon.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

On top of the world

En snabb incheckning från Åre och fjälltoppar i dimma och skidåkning och en fantastisk Winter Workation! Jag är här tillsammans med 30 av Influencers of

8 bilder runt vecka 8

Idag är det den 21 februari och vi är precis en vecka ifrån att lämna även februari till handlingarna. Galet hur fort tiden går just