Som ni kanske redan märkt har den här dagen inte varit en av mina bättre. Men på vägen hem från jobbet svängde jag in på ”Vi” för att köpa Denniskorv (idag blev det med chorizosmak!). Och där vid kassan låg de. Juleskum. För 5 kr styck. Som ett smäck.

En tisdag i livet
Hej kompisar! Här kommer jag från en tisdag i livet och hälsar på. Jag har ganska många fräknar och rätt gula tänder. Eller så är


