Som ni kanske redan märkt har den här dagen inte varit en av mina bättre. Men på vägen hem från jobbet svängde jag in på ”Vi” för att köpa Denniskorv (idag blev det med chorizosmak!). Och där vid kassan låg de. Juleskum. För 5 kr styck. Som ett smäck.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En tisdag i livet

Hej kompisar! Här kommer jag från en tisdag i livet och hälsar på. Jag har ganska många fräknar och rätt gula tänder. Eller så är

Landat på landet

Hallå kompisar! Igår var min första ”riktiga” måndag i mitt nya hem, i Kvaved där jag ska bo ett tag framöver, tills jag hittar en

Till nya traditioner

God fortsättning! Förra julen var jag ju sjuk i Covid så i år bestämde jag att vi skulle slå på stort och ha julklappar igen!