Som ni kanske redan märkt har den här dagen inte varit en av mina bättre. Men på vägen hem från jobbet svängde jag in på ”Vi” för att köpa Denniskorv (idag blev det med chorizosmak!). Och där vid kassan låg de. Juleskum. För 5 kr styck. Som ett smäck.

Måndag och tisdag i Göteborg
Det är inte ens två veckor sedan. Jag anlände Göteborg på förmiddagen förra måndagen efter att ha åkt nattåg ner från Övik. Visst, vi hade


