Som ni kanske redan märkt har den här dagen inte varit en av mina bättre. Men på vägen hem från jobbet svängde jag in på ”Vi” för att köpa Denniskorv (idag blev det med chorizosmak!). Och där vid kassan låg de. Juleskum. För 5 kr styck. Som ett smäck.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Måndag och tisdag i Göteborg

Det är inte ens två veckor sedan. Jag anlände Göteborg på förmiddagen förra måndagen efter att ha åkt nattåg ner från Övik. Visst, vi hade

Tårtprovning på Märta & chokladbiten

Tårtprovning hos Märta och chokladbiten

På mors dag fick mamma en present av mig och Johan som var lite annorlunda, och massivt sockerchockande – vi bjöd nämligen med henne på

Omplanteringssöndag.

För någon helg sedan, när det var vår en liten stund, passade jag och mamma på att plantera om alla blommor som kämpat sig igenom