Yey! Äntligen ska jag få bli av med ursäkten till frisyr som pryder min skalp. Det blir Hair & Face i PUB-huset som får äran att kapa, ska bli intressant att se hur det blir. 14.45 slår jag mig ner och hoppas på det bästa.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Photoshoot i fårhagen

Du får inte missa den här videon, jag har nog aldrig haft roligare när jag klippt! Den visar vad som kan hända om man kombinerar

PING Helsinki

Förra veckan var jag på PING i Helsingfors. PING är en jättestor konferens för influencers och företag, eller ”content gurus” och ”business hippies” som vi

Månadsrecap: Maj 2023

Hej och välkommen till maj och äntligen fick jag ner dahliorna i jord! Jädrar vad det satt långt inne i år. Men till slut så!