En promenad ut i skogen med mamma och brorsan. Bomull för själen. Vi spionerade lite på Foppa och skuttade över stenar och rötter. Och skrattade. Det var skönt. Jag försökte lära mamma dansa hip-hop. ”Hopp-hopp?”. *fniss*

En av de få stunderna på sistone som mitt huvud inte varit överfullt av youknowwho. Då hjärtat faktiskt inte kändes sådär jättetungt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Föreläsningsfredag!

Igår gjorde jag något som är VÄLDIGT ovanligt för mig; jag klev upp tidigt. Jättetidigt. 04.30. Alltså HALV FEM. Det är bisarrt jävla tidigt.  Anledningen

Hur gick 2021?

Hur har 2021 gått egentligen?

Det är en fredag i december och utanför faller snön som den gjort de senaste dagarna. Det är typ inte lönt att skotta för nästa