Gulle Anna!

Jag har väärldens bästa lillasyster! *varm i hjärtat*

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Morgondimma

Jag har inte haft så mycket inspiration att fota i sommar. Har drabbats av jämförelsesjukan och fastnat i perfektionshets. Vilket ju leder till ingenting. Det

Ögeltjärnsberget

Minivandring till Ögeltjärnsberget

Om du vill avnjuta skog och natur och en makalös utsikt i Höga Kusten men inte nödvändigtvis vandra jättelångt eller anstränga sig supermycket så har

Om att skaffa barn. Själv.

Igår fyllde jag 38 år. Och nu har jag bestämt mig. Jag vill ha barn. Det här beslutet är något som är långt ifrån självklart