
Jag har väärldens bästa lillasyster! *varm i hjärtat*

Jag har väärldens bästa lillasyster! *varm i hjärtat*

Jag har inte haft så mycket inspiration att fota i sommar. Har drabbats av jämförelsesjukan och fastnat i perfektionshets. Vilket ju leder till ingenting. Det

Om du vill avnjuta skog och natur och en makalös utsikt i Höga Kusten men inte nödvändigtvis vandra jättelångt eller anstränga sig supermycket så har

Igår fyllde jag 38 år. Och nu har jag bestämt mig. Jag vill ha barn. Det här beslutet är något som är långt ifrån självklart

För ett tag sedan var jag på ett lanseringsevent för IDUN Minerals som släpper hudvård! Jag gillar verkligen IDUNS makeup så var väldigt pepp på
3 svar
Sött… förstår att du blir varm i hjärtat! Kramar från mig!
Åh, vad härligt! 🙂
Och jag har väääärldens bästa storasyster!! Saknar dig!!