Kungsan

Andréa avnjuter currykyckling i Kungsträdgården igår. 15 minuter innan den här bilden togs så spöregnade det. Det har inte varit nån ordning alls på vädret den här helgen. Så det har gällt att njuta av de solstunder som bjudits.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Företagarkväll och jätterött hår?

Jag vet inte riktigt vad som pågår med mitt hår just nu. När jag var hos min frisör i oktober så blekte jag håret och

Första kyssen och en månad i Rom?

Reklamsamarbete med EF Jag var nyss fyllda 15 när en pojke kysste mig första gången. Jag hade sneda tänder (min tandställning kom på plats ett

Den är som åskan som kommer rullande

Det börjar som ett litet litet irriterande stick. Som när den där bromsen bet mig på undersidan skinkan igår. Där i vecket där man knappt

Klimatfrukost på Formex

Inlägget innehåller reklamlänkar till Bokus. Vilka hjältar de är, de här tre brudarna. Maria, Emma och Johanna som för ganska precis snart ett år sedan