Titta vad jag fick av Magnus idag efter pressfrukosten? En söt liten fickspegel från Marc Jacobs! Vi tackar och tar emot! 🙂

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vad gör jag för miljön egentligen?

”Det blir nog varmt igen men inte den där härliga värmen vi hade förra veckan!” Jag rycker till av vad meterologen säger under väderleksrapporten. Han

En torsdag i Hyde Park

Som ni vet var jag ju i London för två veckor sedan (första delen av den resan hittar du här) och på torsdagen hade jag

Bild för uppmärksamhet

För första gången sitter jag här och skriver undan andan i halsen. Klockan är snart halv elva en onsdagskväll och jag sitter i sängen med

En natt på djurakuten

Jag vaknar runt 02 av att Leia ligger bredvid mig och flåsar högt och snabbt. Inte ett ”jag är varm”-flås utan ett oroligt, stressat flås.