
Jag står i kö till Ticnet.se. Jag har nog aldrig stått i kö på en webbsida förut. Kanske ska införa kösystem här på AG med. För att känna mig lite poppis liksom.

Jag står i kö till Ticnet.se. Jag har nog aldrig stått i kö på en webbsida förut. Kanske ska införa kösystem här på AG med. För att känna mig lite poppis liksom.

Jag älskar djur. Och att se djur i det vilda kan vara något av det häftigaste som finns. Så när vi fick möjligheten att åka

Det är inte ens två veckor sedan. Jag anlände Göteborg på förmiddagen förra måndagen efter att ha åkt nattåg ner från Övik. Visst, vi hade

Tjena tjena 2021! Hur är läget?! Här i mitt liv är det söndag den 3 januari och jag känner att det varit PERFEKT med långhelg

Fanny Lindkvist driver Less Carbs, där hon bjuder på recept och inspirerar sina följare till att leva hälsosamt och giftfritt. I år vann hon dessutom Folkets Val i Matbloggspriset. Men hon är också otroligt skicklig på att förhandla och hennes orubblig…
4 svar
Jag stod i kö i 1 timma på Ticnet en gång för att få Metallicabiljetter. När jag kom fram var dom slut..
Så trist… 🙁
Det där kösystemet är rätt absurt faktiskt. Frågan är: vad köade du och alla andra för en lördag? Brukar bara vara kö vid biljettsläpp!
Jag har ingen aning vad alla andra köade för, jag skulle bara in på sidan för att kolla ”My Fair Lady”-biljetter.