Det var tungt i morse, men jag lyckades ändå kravla mig ur sängen runt sex-snåret och ta mig iväg till yogan som började kvart i sju. En liten guldstjärna till mig. Hunden var inte fullt lika jävlig som förra veckan och jag kom ihåg att andas nästan hela tiden. Det kanske finns yoga-hopp för mig med!

Jag är sjukt sugen att gå på BMB och se Björn Gustafsson på RAW ikväll. Men utan sällskap och utan pengar ser det mörkt ut med det. Någon som är rik och sugen på komedi? Ring mig.

5 svar

  1. Jag var på RAW-premiären på Bmb i går och är faktiskt inte överdrivet imponerad av Björn. Inget roligt material alls, så om du väntar någon dag tror jag inte du missar så mycket…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Som hemma fast lite bättre

Reklamsamarbete med Företagsbostäder Nej. Jag har inte flyttat. Tyvärr. Vore inte en sån här etagelägenhet drömmen?! Ni kanske minns att jag där i mörkaste december

En Norrlandshelg

För ungefär två veckor sedan åkte jag upp till Norrland. Lite så här såg det ut. Anledningen till Norrlandsturen var att jag hade blivit inbjuden

En höstjacka på torsdagen

Jag har köpt en höstjacka! Jag älskar den. Och Jonas tog så fina bilder på mig i den härom dagen. Därför kände jag att den