This might be the blåsa

This might be the blåsa

Man tycker att man är ute i god tid men likt förbenat är det sista sekunden. Jag bestämde mig till slut för en klänning jag skulle beställa till bloggalan, från Haléns av alla ställen. Glammigt så det bara skriker om det. Då visar det sig att klänningen inte ligger på deras lager här utan i England och ska skeppas runt halva Europa innan den kan komma till mig, så har jag tur så hinner den komma fram innan galan. Jag beställde den iaf, så får vi se hur det går.

Risken är dock att jag behöver en back-up. Någon som vill ta en galablåsjakttur på stan?

10 svar

  1. Åh nice jag vill också gå…inte för att jag är värsta bloggaren men bara för lite glam lixom. Då kunde jag ha min röda ballongklänning som aldrig kom till användning hahaha!

  2. PETRA:
    Du och jag kan gå ut och glamma något annan kväll! 🙂

    LINDA:
    Det där är ”skuta-rygg-och-mjaua-som-en-katt” posen. Kram!

    MONIKA:
    Kanske lite.

    E:
    Det dagen jag kommer i ett Zara-fodral blir en mindre bitter dag än denna. 😉

    VERO:
    Tack! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Lilla boken ute i världen

Inlägget innehåller reklam för “Yrke: Influencer” Alltså kan vi bara take a moment här. Jag blir tårögd. Jag blir helt tagen och tårögd när jag

Månadsrecap: Mars 2023

Mars var Norrskenets Stora Månad. Var och varannan kväll sprang jag ut och tjöt i högan sky över norrskenet som dansade över himlen. Den här

Mars och ljuset i tunneln (vår!)

Nu är det dags att sammanfatta ännu en månad som känns som att den inträffade för en mindre evighet sen – mars! Jag tänker varje