För ganska precis ett år sedan hade jag en coachingsession med Angeliqa som driver Vandringsbloggen. Idag står hon på Vildmarksmässan och har precis lanserat sitt vandringscommunity. Det här inlägget la hon upp på i Influencers of Swedens medlemsgrupp på Facebook och jag blev alldeles rörd.

Jag vet att jag tvivlar ibland, men det här gör allt värt det. Jag är med och förändrar folks liv. Det slår allt.

// 10 /100

3 svar

  1. Tummen upp! Du gör verkligen skillnad! Dock vet jag hur lätt det är att man ändå tvivlar på sig själv… Och pendlar mellan att veta att man kan och tvivla på att man kan… Kram!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

VLOG: Jag gjorde det igen! #fail

Förra veckan var jag i Göteborg och rände på Mediedagarna och Bokmässan och red på en häst. Så här såg det ut! Prenumerera på min

Lofoten Dag 2 – Å, Reine och Nusfjord

Vi fortsätter Lofoten-resan! Resan till Lofoten via Abisko kan du läsa om här! Innan vi åkte till Lofoten hade vi inte direkt bestämt vad vi

ny tatuering och ny vovve! | vlogg

Häng med till Stockholm när jag tatuerar mig, poddar med PT-Fia och besöker Rosendals trädgård med mamma. Men egentligen är det ju bara upptakten för