För drygt en månad sedan var lillasyster och morbror på ÖAs löp. Syrran, som fyller 18 i januari, tillhör, som ni förstår, lite av en minoritet inom sporten folkrace så henne haffade reportern. Hon ser rätt cool ut med sitt superblonda hår och racerdräkt. Roger meckar fint också. Jag blir lite stolt. Mys.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Odlingssäsongen är här!

Äntligen är odlingssäsongen här på riktigt! Alltså jag älskar odling. Eller så här – jag älskar tanken på odling men har ännu inte riktigt kommit

AW i la’gårn’

En fredag i början av maj var jag i Kramfors för ett konferencieruppdrag för Höga Kusten Företagsmässa (som jag skrev om här!). På vägen hem

Månadsrecap: April 2023

Välkommen till min födelsedagsmånad – april! April började så klart traditionsenligt med att jag fyllde år – som vanligt den 1:a april! I år bjöd